Γραφείο
Χώρος
Για μια προσιτή επιχειρηματική διεύθυνση στο επιχειρηματικό κέντρο του Λονδίνου, επωφεληθείτε από τους πλήρως εξυπηρετούμενους χώρους γραφείων της Servcorp.
ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ
Για να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας θα λάβει την καλύτερη τοποθέτηση και θα διατηρήσει μια αυστηρή, επαγγελματική εικόνα, κάντε τη διεύθυνση της επιχείρησής σας έναν πλήρως εξυπηρετούμενο χώρο γραφείου της Servcorp.
Οι προσιτές τιμές μας δίνουν στην επιχείρησή σας πρόσβαση σε βασικά επαγγελματικά χαρακτηριστικά:
• Πλήρως εξυπηρετούμενοι εταιρικοί χώροι – συμπεριλαμβανομένης της επαγγελματικής υποστήριξης εντός της ομάδας
• Μερικής ή πλήρους απασχόλησης χώρος γραφείου για χρήση σε οποιαδήποτε τοποθεσία της Servcorp παγκοσμίως
• Κινητές λύσεις γραφείου με ιδιωτικές ή κοινές επιλογές
• Ευέλικτες ρυθμίσεις μίσθωσης – 5-10 ημέρες το μήνα ή διαθέσιμες επιλογές πλήρους απασχόλησης
• Ευελιξία μέλους μήνα-μήνα
• Υποδομή IT και επικοινωνιών κορυφαίας βιομηχανίας
Το κλειδί για την επαγγελματική επιτυχία είναι οι οικονομικά αποδοτικές λύσεις πόρων. Το πλήρες επαγγελματικό μας πακέτο φροντίζει για τους πονοκεφάλους της εκκίνησής σας, παρέχοντας την υποστήριξη που χρειάζεται η επιχείρησή σας για...
Σοβαρότητα και ομορφιά, καινοτομία μακράς διάρκειας, τα έπιπλα γραφείου SUSHI, είναι μια φιλοσοφία επίπλωσης που υλοποιείται μέσω ενός πλήρους προγράμματος σταθερών και επεκτάσιμων τραπεζιών.
Ο επιφάνεια, του οποίου η άκρη είναι πολύ λεπτή, διατίθεται σε πέντε υλικά:
- ο στρωματοποιημένος Alucompact (ιδιαίτερα ανθεκτικός χάρη στις εσωτερικές στρώσεις αλουμινίου);
- ο στρωματοποιημένος Pure-White (με επιφάνεια και άκρες εντελώς λευκές);
- ο Fenix-NTM® μαύρος (υπερματ επιφάνεια, ανθεκτική σε αποτυπώματα και ευχάριστη στην αφή);
- ο Honeycomb (αλουμινένια δομή με επένδυση από φυσικό δρυ, βαμμένο wengé ή γκρι);
- το γυαλί με γυαλιστερή ή ματ ανάκλαση.
Η δομή και η βάση, με σημαντικό όγκο, προσφέρονται σε ανόδιο αλουμίνιο ή σε εκδοχή μονόχρωμης βαφής.
Διαστάσεις: πλάτη: 80, 90 ή 100 εκ.; μήκη από 100 έως 314 εκ. χωρίς ενδιάμεσο πόδι.
ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΤΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ, ΑΕΡΑΓΩΓΗ, ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ:
1. ΕΛΕΓΧΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ.
2. ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ.
ΔΥΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΕΝΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.
ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΛΑΣΗΣ.
ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΚΙΝΗΤΕΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ.
ΦΗΜΗ ΠΟΥ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΕΙ.
ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΟΛΩΝ Ή ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΜΕΡΙΔΙΩΝ.
ΖΗΤΟΥΜΕΝΗ ΤΙΜΗ 450.000 €
Ο ΤΖΙΡΟΣ ΤΟΥ 2017 ΗΤΑΝ 650.000 € ΚΑΙ Ο ΑΓΩΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 800.000 € ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ 24 ΜΗΝΕΣ.
ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ!
Η ενοικίαση ενός ιδιωτικού γραφείου δεν είναι μια απόφαση που πρέπει να ληφθεί ελαφρά, ωστόσο, συνήθως κοστίζει ακριβά... Στο PentHouse Business Center, το σκεφτήκαμε αυτό για εσάς.
Σας προσφέρουμε να έχετε ένα ιδιωτικό γραφείο προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας, αλλά στην καλύτερη τιμή!
Πράγματι, πιστεύουμε ότι αυτό το προνόμιο δεν πρέπει να είναι προσβάσιμο μόνο σε εκείνους που έχουν πολλά χρήματα, αλλά μάλλον στους τολμηρούς.
Έτσι, δημιουργήσαμε μια φόρμουλα, σχεδόν παρόμοια με μια συνδρομή GSM, όπου πληρώνετε μόνο για ό,τι καταναλώνετε.
Έτσι, μπορείτε να ελέγξετε τα ενοίκιά σας και να προσαρμόσετε τη χρήση σας ανάλογα με τον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας.
Η επιτυχία σας είναι και δική μας, γι' αυτό σας υπενθυμίζουμε ότι έχετε να κάνετε με ανθρώπους στο PentHouse Business Center, και όχι μόνο με μια μηχανή τιμολόγησης.
Η εξελικτική ευελιξία των αρθρωτών γραφείων της Portakabin, από μια απλή ενοικίαση προσωρινών γραφείων έως ένα σύγχρονο συγκρότημα μόνιμων γραφείων.
Χάρη στην εμπειρία μας με διάφορες επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα, γνωρίζουμε πώς να διαμορφώσουμε την καλύτερη τοποθεσία για αρθρωτά γραφεία μικρού, μεσαίου ή μεγάλου μεγέθους. Σχεδιασμένα σύμφωνα με τις ατομικές σας ανάγκες, συνεργαζόμαστε μαζί σας για να σας εξασφαλίσουμε απόλυτη ηρεμία όσον αφορά τη διαχείριση του έργου, από τον προγραμματισμό έως την εγκατάσταση των κτιρίων σας.
• Μπορούν να φιλοξενήσουν όσους περισσότερους ανθρώπους επιθυμείτε
• Δυνατότητα παράδοσης και εγκατάστασης σε λίγες ημέρες
• Εξωτερικοί σχεδιασμοί και εσωτερικές διαρρυθμίσεις ποικίλες
• Μπορούν να είναι πλήρως εξοπλισμένα με όλα όσα χρειάζεστε, προσφέροντάς σας έναν έτοιμο προς χρήση χώρο γραφείου.
Βρίσκεται στον πρώτο όροφο του Point Centre.
Μέγιστη χωρητικότητα 10 ατόμων και διάταξη σε εξάγωνο.
Αudiovisual εξοπλισμός (projector,…)
Σύνδεση στο διαδίκτυο.
Γραφειακός εξοπλισμός (φωτοτυπικό, φαξ, τηλέφωνο,…)
Προσβασιμότητα για άτομα με κινητικές δυσκολίες.
Οι τιμές ενοικίασης:
Κατά τη διάρκεια της ημέρας (9 ώρες): 120,00 €
Μισή ημέρα (4 ώρες): 70,00 €
Συμπεριλαμβάνονται στην ενοικίαση της αίθουσας:
*Projector, λευκός πίνακας, flipchart (μαρκαδόροι και χαρτί), σύνδεση Wifi, μπλοκ και στυλό.
*Παρουσία ενός συντονιστή κατά την άφιξή σας και κατά τη διάρκεια της εκδήλωσής σας. Είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ερώτηση ή αίτημα.
*Σήμανση της συνάντησης εντός του κτηρίου.
Μια σταθερή τιμή ανά συμμετέχοντα είναι διαθέσιμη κατόπιν απλής αίτησης.
Χρειάζεστε να μετακομίσετε, να δημιουργήσετε ένα υποκατάστημα, να παρέχετε γραφείο στους απομακρυσμένους εμπορικούς σας αντιπροσώπους, περισσότερους χώρους εργασίας, καλύτερη προσβασιμότητα, δωρεάν χώρο στάθμευσης, δυνατότητες αποθήκευσης κ.λπ.; Δεν χρειάζεται να επενδύσετε σε ένα δικό σας κτίριο. Μην αναλαμβάνετε κανένα ρίσκο και γίνετε ενοικιαστής κατά παραγγελία, χωρίς μίσθωση ή υποχρέωση διάρκειας. Σας προσφέρουμε ευέλικτες επιλογές σε ελκυστικές τιμές. (Δυνατότητες ενοικίασης ανά ημέρα ή μισή ημέρα).
Τα γραφεία είναι πλήρως επιπλωμένα και «εξοπλισμένα με στάνταρ», και είναι προσβάσιμα 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Είστε έτοιμοι να εργαστείτε με πλήρη ανεξαρτησία, μόλις φτάσετε.
Το κέντρο μας προσφέρει μέγιστη ευελιξία, επιτρέποντάς σας να εξελίξετε την υποδομή σας ανάλογα με τις ανάγκες σας. Περιλαμβάνονται: πρόσβαση σε wi-fi, πρόσβαση στη ρεσεψιόν και στον χώρο lounge.
Το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο γραφείο διεύθυνσης είναι σχεδιασμένο για άτομα που χρειάζονται πολύ χώρο για να ασκήσουν το επάγγελμά τους. Ένας καλός αριθμός ελευθέρων επαγγελματιών απαιτεί έναν μεγάλο χώρο εργασίας για να μπορούν να τοποθετούν διάφορους φακέλους και πολλές οθόνες υπολογιστών. Τοποθετημένο σε γωνία και εξοπλισμένο με πολλαπλά συγχρονισμένα πόδια, σε παραλλαγή που μπορεί να τροποποιηθεί ή σε μία μόνο επιφάνεια, το γραφείο διεύθυνσης θα προσφέρει άνεση και βέλτιστη πρακτικότητα.
Παραδείγματα επαγγελμάτων που ταιριάζουν τέλεια στη χρήση ενός ρυθμιζόμενου σε ύψος γραφείου διεύθυνσης
Γιατρός
Συμβολαιογράφος
Δικηγόρος
Θέλετε να διατηρήσετε την εικόνα της μάρκας σας; Η Glass Vitre αναλαμβάνει επίσης τον καθαρισμό γραφείων και επαγγελματικών χώρων, κοινών χώρων κτιρίων, καταστημάτων και μαγαζιών. Χάρη σε υλικά και εξοπλισμό υψηλής ποιότητας, σας διασφαλίζουμε ότι οι χώροι σας θα λάμπουν από το πάτωμα μέχρι την οροφή!
• Αφαίρεση σκόνης και καθαρισμός επίπλων
• Συντήρηση χώρων υγιεινής και κουζίνας
• Άδειασμα κάδων απορριμμάτων
• Πλύσιμο παραθύρων, γυάλινων διαχωριστικών και καθρεφτών
• Καθαρισμός δαπέδου
Η Castle Land SRL προτείνει επαγγελματικές υπηρεσίες βιομηχανικού και εμπορικού καθαρισμού προσαρμοσμένες σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους. Οι έμπειρες ομάδες μας εκτελούν γενικό καθαρισμό, συντήρηση γραφείων, πλύσιμο παραθύρων και απολύμανση χώρων εργασίας. Οι υπηρεσίες μας εξασφαλίζουν ένα καθαρό και υγιές περιβάλλον, τηρώντας παράλληλα τους κανόνες ασφαλείας και υγιεινής. Οι προσαρμοσμένες υπηρεσίες μας απευθύνονται σε επιχειρήσεις, δημόσιες υπηρεσίες και εμπορικά κτίρια, με συνεχή μέριμνα για την ποιότητα και την ικανοποίηση των πελατών.
Η PEB-Certificateurs είναι μια ένωση πιστοποιητών ενεργειακής απόδοσης που είναι εγκεκριμένοι από την περιοχή των Βρυξελλών (IBGE) για την εκτέλεση ενεργειακής επιθεώρησης PEB και την έκδοση του ενεργειακού πιστοποιητικού PEB για κατοικίες. Εκτελούμε το πιστοποιητικό PEB σας στις 19 κοινότητες της περιοχής των Βρυξελλών.
Ακραία ανταγωνιστικές τιμές για την εκτέλεση της ενεργειακής σας επιθεώρησης PEB ή του πιστοποιητικού PEB
Η PEB-Certificateurs εφαρμόζει ακραία ανταγωνιστικές τιμές για την εκτέλεση της ενεργειακής σας πιστοποίησης PEB: από 70€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Συμβουλευτείτε τις τιμές μας για να εκδώσετε το ενεργειακό σας πιστοποιητικό PEB, που ονομάζεται επίσης ενεργειακή επιθεώρηση PEB.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του πιστοποιητή, η PEB-Certificateurs συλλέγει δεδομένα σχετικά με το κτίριο και τις τεχνικές του εγκαταστάσεις (η διάρκεια της επίσκεψης PEB μπορεί να φτάσει έως και 4 ώρες ανάλογα με την πολυπλοκότητα του κτιρίου).
Για να ανταποκριθούμε καλύτερα στις προσδοκίες σας, η Bioclean σας προτείνει μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών προσαρμοσμένων στις επιχειρήσεις:
Καθαρισμός και συντήρηση γραφείων και επιχειρήσεων
Καθαρισμός όλων των τύπων δαπέδων
Καθαρισμός παραθύρων
Συντήρηση των περιβαλλόντων χώρων (πεζοδρόμια, είσοδοι, πάρκινγκ, …)
Μικρές εργασίες ανανέωσης:
σιλικόνη
αντικατάσταση λαμπτήρων
μικρές επισκευές κάθε είδους, κ.λπ...
Ανανέωση βαφής
Γενικές εργασίες συντήρησης
Εσωτερικές & εξωτερικές μετακομίσεις
Διάθεση προσωπικού
Προμήθεια και ενοικίαση υγειονομικού υλικού
Διαχείριση εγκαταστάσεων και Handyman
Και πολλές άλλες δυνατές υπηρεσίες ...
Με βάση τις ανάγκες σας, συντάσσεται και ενημερώνεται ένα τεύχος προδιαγραφών ανάλογα με την εξέλιξη της επιχείρησής σας. Διεξάγονται συχνές ποιοτικές έλεγχοι και συνεχής παρακολούθηση για να διατηρείται η μέγιστη αποτελεσματικότητα στην εργασία μας.
Οι καρέκλες ESD είναι ηλεκτροστατικά διασπαστικές, γνωστές και ως καρέκλες ελέγχου στατικής ηλεκτρικής ενέργειας, σχεδιασμένες να εκτρέπουν τη στατική φόρτιση στη γη για να μειώσουν τη στατική φόρτιση που παράγεται από την καθιστική θέση και να την εκφορτίσουν με ασφάλεια μέσω του δαπέδου. Οι καρέκλες ESD είναι απαραίτητες για εργασία με ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Η στατική ηλεκτρισμός προκαλεί επίσης πολλά προβλήματα στο γραφείο. Παρέχοντας μια συνολική λύση, η καρέκλα ESD, το αγώγιμο δάπεδο και μια ελεγχόμενη σύνδεση με τη γη είναι η ιδανική λύση για διοικητικούς χώρους γραφείων που πλήττονται από στατική ηλεκτρική ενέργεια.
Οι πράκτορές μας είναι εκπαιδευμένοι να εκτελούν καθήκοντα επιτήρησης. Ελέγχουν την πρόσβαση των επισκεπτών. Μπορούν επίσης να αναλάβουν την υποδοχή, να απαντούν στο τηλέφωνο και να καθοδηγούν τους επισκέπτες σας όπως θα έκανε ένας ρεσεψιονίστ.
Σας εγγυόμαστε :
• Τηρήση του απορρήτου και της εμπιστευτικότητας
• Ακριβείς και χωρίς εκπλήξεις αμοιβές
• Σύνταξη μιας σύμβασης (συμβολαίου) χωρίς αμφιβολίες και σαφώς καθορισμένη
• Κάθε ντετέκτιβ που εργάζεται στην υπόθεσή σας διαθέτει υπουργική άδεια
• Για να ικανοποιήσουμε την εύλογη επιθυμία σας να γνωρίζετε την εξέλιξη της έρευνας, θα συντάξουμε συμπληρωματικές ενδιάμεσες εκθέσεις εκτός από την τελική έκθεση
Διαθέσιμα γρήγορα
Κατόπιν παραγγελίας και κατά παραγγελία, μπορούμε να κατασκευάσουμε όλους τους τύπους προκατασκευασμένων κατασκευών, είτε πρόκειται για ένα μικρό μονάδα είτε για ένα μεγάλο σύνολο.
Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε τις διαστάσεις, το σχέδιο, τις φινιρίσματα, τον εξοπλισμό, τις αποχρώσεις, τα υλικά... και ακόμη και το σχήμα! Επίσης, ενοικιάζουμε πιο «τυπικές» μονάδες για γραφεία ή σχολεία. Όταν επιστρέφουν από ενοικίαση, αυτοί οι χώροι αποκαθίστανται σε άριστη κατάσταση και ενοικιάζονται ξανά ή πωλούνται μεταχειρισμένοι.
Αν αναζητάτε μια γρήγορη και οικονομική λύση για την επέκταση των χώρων σας, αυτή η φόρμουλα είναι ιδανική.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, καθώς ορισμένα μπορεί να είναι ήδη μη διαθέσιμα ή άλλα μπορεί να έχουν επιστραφεί πριν από την ενημέρωση.
Ο Λευκός Πίνακας PVC [forex®] εκτυπωμένος είναι μια εξαιρετική βάση για χρήση σε εσωτερικούς ή εξωτερικούς χώρους.
Είτε προορίζεται να γίνει μια υπέροχη διακοσμητική ή διαφημιστική πινακίδα, η επιφάνειά του του προσφέρει όλες τις ποιότητες για μια άψογη άμεση εκτύπωση.
Χαρακτηριστικά
Η επιλογή «Κοπή σύμφωνα με τις μορφές» επεκτείνει τα όρια του δυνατού, επιτρέποντας στη φαντασία σας να ελευθερωθεί!
Διαθέσιμο σε 3 πάχη: 3, 5 ή 10mm.
Η Alina Clean προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες εμπορικού καθαρισμού στις Βρυξέλλες για όλους τους τύπους επιχειρήσεων. Χιλιάδες επιχειρήσεις εντός και γύρω από την πόλη βασίζονται στους επαγγελματίες μας καθημερινά για να καθαρίσουν τα πάντα, από γραφεία και καταστήματα λιανικής μέχρι κυβερνητικά ή ιδιωτικά ιδρύματα.
Παρέχουμε υπηρεσίες καθαρισμού προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών. Κάθε επιχείρηση είναι μοναδική, οπότε οι ανάγκες της διαφέρουν. Μια επιχείρηση μπορεί να επιθυμεί οι καθαριστές μας να έρχονται το πρωί πριν από τις ώρες λειτουργίας, ενώ μια άλλη μπορεί να θέλει οι καθαριστές να πραγματοποιούν τον καθαρισμό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Οι εμπορικές μας συμβάσεις είναι πολύ ευέλικτες και μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες καθαρισμού για τις επιχειρήσεις. Κατανοούμε τη σημασία του να έχουμε καθαρούς χώρους για τους πελάτες μας.
Ρολό Κολλητικής Ταινίας Οικολογικό Από Χαρτί Kraft 50mm X 50m/ Χαρτοταινία. Η κολλητική ταινία από χαρτί kraft κλείνει άμεσα και μόνιμα τις κούτες και τα κιβώτια με οικολογικό τρόπο. Ευέλικτη και ανθεκτική, η κολλητική ταινία από χαρτί kraft διαθέτει τις ίδιες ποιότητες με μια πλαστική κολλητική ταινία.
Κολλητική Ταινία PP
Η Ταινία Που Εξασφαλίζει Ισχυρή Άμεση Προσκόλληση, Ακόμα Και Σε Ανακυκλωμένο Χαρτόνι
Η κολλητική ταινία πολυπροπυλενίου κανονικής ποιότητας σας εξασφαλίζει ισχυρή άμεση προσκόλληση, ακόμα και σε ανακυκλωμένο χαρτόνι. Είναι μια πολυλειτουργική κολλητική ταινία, κατασκευασμένη από φιλμ πολυπροπυλενίου με γρήγορη ανάπτυξη. Αυτή η κολλητική ταινία PP συνιστάται για το κλείσιμο ελαφρών πακέτων έως 25 κιλά.
Αδιάβροχη Γκρι Ταινία Επισκευής. Η αδιάβροχη κολλητική ταινία πολλαπλών χρήσεων είναι ιδανική για να ενισχύει, να διατηρεί, να στερεώνει, να μονώνει, να κλείνει... Αυτή η αδιάβροχη κολλητική ταινία είναι πολύ ανθεκτική και κολλά σε όλες τις επιφάνειες, ανεξαρτήτως υλικού. Είναι υπερ-ανθεκτική καθώς είναι ενισχυμένη με ύφασμα βαμβακιού.
Traducteur juré français, néerlandais, allemand, anglais, italien, espagnol, portugais, russe, ukrainien, turc, etc. Traduction assermentée (traduction officielle) avec ou sans légalisation. Possibilité de faire apposer une apostille.